Obchodní podmínky Libuše Němečková
Mgr. Libuša Němečková, IČ: 22435395, se sídlem Nad starou pískovnou 1284, Praha-5 Zbraslav (dále jen „Správce“), jsem zapsaná v živnostenském rejstříku úřadu města Praha 5.
Kontaktní e-mail: info@libusenemeckova.cz, kontaktní telefon: +420 776 121 571, mé webové stránky: www.libusenemeckova.cz,
Na mém webu/ nebo v aplikaci Lu.ma si můžete objednat má online i offline školení (případně workshop, kurz, webinář, osobní konzultace - dále jen “školení”) Svá školení poskytuji podle těchto obchodních podmínek.
I. Objednávka školení a konzultací
•Webinář, školení a konzultace si můžete objednat přes můj email info@libusenemeckova.cz, přes https://calendly.com/libusenemeckova-info, Lu.ma, nebo přes banner u LinkedIn. Jeho popis i cenu najdete vždy u daného produktu.
• a) Lu.ma
• V Lu.ma se po kliknutí na tlačítko „Get ticket” vybrané školení nebo webinář vloží do košíku a automaticky přejdete na platební bránu.
• Zadejte vaše jméno, email, telefon, IČO (pokud podnikáte), příp. DIČ, a přidejte URL vašeho LinkedIn profilu.
• Při zadání objednávky přes mobil si můžete zvolit typ platby – kartou, Apple Pay nebo Google Pay. Pokud vytváříte objednávku na PC, máte možnost pouze platební karty.
• Obratem obdržíte do emailu základní informace o školení, termín, místo a cenu. Událost si můžete uložit do svého kalendáře.
• b) Calendly
• Při výběru školení (konzultace) v mém Calendly si nejdříve vyberete typ konzultace, o kterou máte zájem. Nežli si zvolíte termín, vidíte cenu a obsah dané služby. Po výběru termínu zadejte vaše jméno, email, URL vašeho LinkedIn profilu a své fakturační údaje (IČO, příp. DIČ, adresu).
Obratem vám do emailu posílám pozvánku s termínem (tu si můžete uložit do svého kalendáře) a shrnutí objednávky - cenu, informace ke schůzce z mé strany a vyplněné informace, které jste při vyplnění zadal/a.
Konzultace probíhají online přes Google meets.
• Daňový doklad vám v obou případech vystavím a zašlu e-mailem. Nejsem plátce DPH. Ceny u konzultací jsou uvedeny koncové, tj. včetně DPH. Splatnost faktury je 7 dní, musí však být uhrazena min. 1 den před konáním školení/konzultace.
• Pokud je u kurzu uvedena taková cena, u níž je patrné, že se jedná o chybu v psaní (číslech), není tato cena závazná a smlouva není uzavřena.
c) Emailem
V případě, že mi zašlete poptávku na školení či konzultaci emailem, vás kontaktuji a domluvíme se, jaký produkt pro vás bude nejvhodnější.
Pokud si zvolíte individuální termín mimo Calendly nebo Lu.ma, vystavím vám nejprve fakturu a termín konzultace či školení dohodneme po její úhradě.
II. Školení
• Objednávku zaslanou přes Lu.ma, Calendly nebo na e-mail info@libusenemeckova.cz považuji za návrh k uzavření smlouvy.
• Potvrzení o přijetí vaší objednávky obdržíte e-mailem, čímž dochází k uzavření smlouvy.
• V případě zrušení registrace/konzultace mě kontaktujte na výše uvedený e-mail.
• Storno poplatky školení:
• a) Vrácení 100 % ceny za zrušení 4 týdny před školením nebo možnost změny termínu;
• b) Vrácení 50 % ceny za zrušení 2 týdny před školením nebo možnost změny termínu;
• c) Storno poplatek 100 % ceny školení za zrušení méně než 14 dní před školením.
• Storno poplatky konzultace:
• a) Vrácení 100 % ceny za zrušení 2 týdny před konzultace nebo možnost změny termínu;
• b) Vrácení 50 % ceny za zrušení 1 den před konzultací nebo možnost změny termínu;
• c) Storno poplatek 100 % ceny konzultace za zrušení v den konání či nedostavení se na schůzku.
• Cena školení bude vrácena snížená o storno poplatek do 14 dnů od potvrzení zrušení a poskytnutí čísla účtu.
• Vezměte na vědomí, že mohu změnit termín nebo místo školení. V takovém případě budete kontaktováni s nabídkou vrácení platby nebo výběru alternativního termínu.
III. Odstoupení od smlouvy
• Odstoupit od smlouvy můžete pouze jako spotřebitel, tedy když jednáte mimo svou podnikatelskou činnost. Právo odstoupit platí obecně do 14 dnů od převzetí služby, ale pokud si objednáte školení, které začíná dříve, souhlasíte s tím, že přijdete o možnost odstoupit.
IV. Spotřebitelská práva
• Máte právo na mimosoudní řešení sporu, pokud se nám nepodaří spor vyřešit přímo. Kontaktní údaje pro Českou obchodní inspekci a další informace jsou k dispozici na webu adr.coi.cz. Návrh na zahájení řešení sporu je možné podat do jednoho roku od uplatnění vašeho práva.
• Náklady spojené s objednávkou si hradíte sami, nejsou zpoplatněny nad rámec standardních tarifů.
V. Ochrana osobních údajů
• Při objednání školení zpracovávám data potřebná pro splnění smlouvy, která jsou uchovávána 10 let. Vaše e-mailová adresa může být použita pro marketingové účely, ale můžete kdykoliv odhlásit odběr. Vaše osobní údaje nebudou předány třetím stranám mimo nezbytné služby (např. Stripe, GoPay, ApplePay).
• Podle GDPR máte právo na přístup k vašim datům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování.
VI. Závěrečná ustanovení
• Naše právní vztahy se řídí českým právem. Všechny obsahy na našich webových stránkách a kurzech jsou chráněny autorským právem a jejich šíření bez souhlasu je zakázáno.
Praha 1. 9. 2025